Повернення та рекламація

Придбаний в інтернет - магазині  paletot.com.ua товар ви завжди можете повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки*, за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка (безпосередньо та, в якій ви отримали сам товар – це коробка від взуття чи пакет від одягу, аксесуарів) товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.

*Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, поверненню НЕ підлягають:

  • пухо-пір’яні вироби (згідно із рішенням адміністрації інтеренет – магазину PALETOT.COM.UA, куртки та пальто із пухо-пір’яним наповненням повертати дозволено за умови дотримання всіх правил повернення товару);
  • рукавиці;
  • тканини;
  • білизна натільна, а саме: труси, бюстгалтери і купальники (чоловічі плавки), боді, сліпи, піжами, нічні сорочки, майки (що трактуються як натільна нижня білизна), кальсони;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці
  • маски
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:

1. Акуратно запакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Під оригінальною упаковкою маємо на увазі коробку, пакет від одягу чи аксесуарів, в якій цей товар було отримано) ВАЖЛИВО! ОРИГІНАЛЬНА УПАКОВКА ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка).

2. Будь ласка, уважно заповніть заяву про повернення товару, вказавши данні з супровідного документу або чеку отриманого разом з замовленням;

а) в таблиці поруч із назвою товару в графі «Кількість» вкажіть кількість товару і код причини повернення;

б) заповніть таблицю з Вашими персональними даними і реквізитами для повернення Вам грошових коштів, переконайтесь, що дані, а особливо номер банківської карти, введені коректно;

в) поставте особистий підпис.

3. Зверніться в:

3.1.  В будь-яке відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача:

  •  отримувач > Козодаєв Олександр Володимирович (ПОВЕРНЕННЯ);
  • адреса отримувача > м. Вінниця відділення НоваПошта 17
  • телефон > 0964340489

3.2. Найближче відділення УДППЗ “УКРПОШТА” чи  і відправте товар разом із заповненим бланком і розрахунковим чеком (який Ви отримали разом із товаром) простим поштовим відправленням ( НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ) за адресою:  м. Вінниця вул. Келецька 78/1

Зверніть увагу! Вартість відправлення (повернення) посилки оплачує Відправник.

Повернення коштів відбувається протягом 5-ти робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення (не плутати із доставкою на поштові відділення) після проходження експертизи товару (яке орієнтовно займає від 3-х до 5-ти робочих днів). Про повне прийняття фахівцями складу вашого повернення, ви будете повідомлені спеціальним листом на електронну адресу, зазначену вами в замовленні, по якому здійснюється повернення.

 

РЕКЛАМАЦІЯ

У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини нашого інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, Ви маєте право подати скаргу продавцю (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати повернення сплачених грошових коштів.

З усіх питань повернення товарів, Ви завжди можете отримати консультацію фахівців Центру Обслуговування Клієнтів PALETOT.COM.UA : в месенджері ViberTelegram або за адресою робочої електронної пошти info@paletot.com.ua  (щодня з 10:00 до 19:00)

форма повернення